En annan blogg

Jag har ett tag känt att jag inte riktigt kan skriva vad jag innerst inne känner på min blogg. Det beror till största delen på att jag vet att det är många som läser den och de vet vem jag är...

I denna bloggen kommer jag inte tala om vilka vi är än, utan skriva av mig om mina tankar kring livet som mamma, men oxå berätta den nakna sanningen om mitt liv, min uppväxt. Och det är ingen fin historia, mina vänner.. Men ibland är det bara så att sanningen gör ont, den är ful och det är alltför många som blundar för sin egen sanning eller förtränger den...

Så, här kommer den nakna sanningen, inga floskler, inga lögner, bara sanning...
Läs, eller låt bli.. du väljer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0